Στη δημιουργία εκπαιδευτικού προγράμματος ασφαλούς οδήγησης και κυκλοφορίας για μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου προχώρησαν η ΑΧΑ Ασφαλιστική και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει παρουσίαση-συζήτηση για τα βασικά αίτια και αποτελέσματα των τροχαίων, καθώς και για την πρόληψη αυτών. Επιπρόσθετα, γίνεται προβολή video για θέματα όπως η χρήση ζώνης ασφαλείας και κράνους, απόσπασης προσοχής, ευγένειας στο δρόμο και τις επώδυνες συνέπειες των τροχαίων.
Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο του προγράμματος δημιουργήθηκε μια ιστοσελίδα με ένα διαδραστικό τρόπο εκπαίδευσης με θέμα «Κάντο σωστά… γιατί σου αρέσει. Εάν σου κάνει κλικ, παίξε για την ασφάλειά σου στο http://www.kantososta.gr . Οι μαθητές καλούνται να τη χρησιμοποιήσουν μετά την εκπαίδευση για την πληρέστερη ενημέρωσή τους και για να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους. Ο επισκέπτης πρέπει στην αρχή να συμπληρώσει το σχολείο, την περιοχή, την ηλικία και το μέσο μεταφοράς που χρησιμοποιεί. Οι σωστές απαντήσεις, προσφέρουν πόντους σε κάθε χρήστη και στο τέλος γίνεται αξιολόγηση βάσει αποτελεσμάτων. Οι ερωτήσεις είναι πολλαπλής επιλογής και σε κάθε ερώτηση υπάρχει μία απάντηση και με αρνητική βαθμολογία.
Στο σύνολο υπάρχουν 40 ερωτήσεις με 6 διαφορετικά θεματικά πεδία: Ασφάλεια Πεζών Ασφάλεια Ποδηλατών Αλκοόλ και Οδήγηση Ταχύτητα Μηχανοκίνητος αθλητισμός Πρόληψη
Menos Πλατινένιο μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 20847 Φύλλο : Ηλικία : 52 Τόπος : Σλοβακία Ημερομηνία εγγραφής : 22/01/2009
Στόχος της ενέργειας είναι να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές, διατηρώντας παράλληλα το ενδιαφέρον τους, με ένα δημιουργικό, νεανικό και διαδραστικό τρόπο, μιλώντας τη γλώσσα τους, καθώς η πλειοψηφία των θυμάτων τροχαίων αφορά ανθρώπους ηλικίας 15 – 29 ετών. Δεδομένου ότι τα οδικά δυστυχήματα αποτελούν μία από τις κύριες αιτίες θανάτου στον κόσμο, με 1.3 εκατομμύρια ανθρώπους να χάνουν κάθε χρόνο τη ζωή τους, τα Ηνωμένα Έθνη ανακήρυξαν το 2011-2020 Δεκαετία Δράσης για την Οδική Ασφάλεια. «Για την ΑΧΑ το ζήτημα της οδικής ασφάλειας αποτελεί προτεραιότητα, καθώς ως εταιρία της οποίας η δραστηριότητα είναι η προστασία των πολιτών σε μακροπρόθεσμη βάση, έχουμε την ευθύνη να αναπτύξουμε τις δεξιότητές μας, τους πόρους μας και την εμπειρία μας στη διαχείριση κινδύνων, για να οικοδομήσουμε μία ισχυρότερη και ασφαλέστερη κοινωνία. Πιστεύουμε ότι η ευαισθητοποίηση για το θέμα αυτό είναι ένας τρόπος για την καταπολέμηση των τροχαίων και θεωρούμε ότι η εκπαίδευση είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της προσπάθειάς μας στην Εταιρική Ευθύνη», δήλωσε ο Θωμάς Πουφινάς, Offer Director της ΑΧΑ.
Η Βασιλική Δανέλλη-Μυλωνά, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» από την πλευρά της ανέφερε για το συγκεκριμένο πρόγραμμα: «Κάθε μέρα χάνουν τη ζωή τους στους δρόμους της χώρας μας περίπου 5 συμπολίτες μας, ενώ οι διπλάσιοι τραυματίζονται σοβαρά. Απ αυτούς, η πλειοψηφία αφορά σε νεαρές ηλικίες 15 έως 29 ετών. Η συνεργασία μας με την ΑΧΑ Ασφαλιστική στο πρόγραμμα εκπαίδευσης, επιμόρφωσης και ευαισθητοποίησης νέων, στοχεύοντας στην πρόληψη των τροχαίων αποκτά μεγάλη αξία, γιατί μέσα απ αυτό καταφέρνουμε να προσεγγίσουμε χιλιάδες νέους ανθρώπους που αποτελούν την ελπίδα για το μέλλον και την ανάπτυξη της χώρας μας».
Υποτίθεται ότι το σχολείο, μας εφοδιάζει με βασικές αλλά και ειδικότερες γνώσεις, ώστε να είμαστε χρήσιμοι άνθρωποι στην κοινωνια. Το 90% των ενηλίκων, τουλάχιστον, θα πιάσουν τιμόνι στη ζωή τους. Πολλοί τρώνε ώρες ολόκληρες απο τη ζωή τους και μερικοί ζούνε απο αυτό. Ποιά είναι η προετοιμασία τους στο σχολείο για αυτόν τον σημαντικότατο τομέα της κοινωνικής τους ένταξης, τόσα χρόνια;
Δηλαδή, είναι πιό σημαντικό να μάθει να λογαριθμεί κάποιος σε μια εξίσωση απο το να μάθει 5 βασικά πράγματα για το τιμόνι;
Πόσοι θα συναντήσουν λογάριθμο στη ζωή τους ( ένα 3%; ) και πόσοι τιμόνι ( ένα 90%; );
Γιατί απο πολύ μικρή ηλικία κιόλας, αρχίζει η εξειδίκευση στις γνώσεις ενώ δεν έχουν δωθεί ακόμη οι βασικές γενικές;
Συγνώμη αλλά απο την παιδεία ξεκινάνε όλα και αυτή ξεκινάει απο το σπίτι και απο το σχολείο. Το σχολείο όπως είναι σήμερα, θα το παρομοίαζα με μια εργοστασιακή μηχανή παραγωγής εξειδικευμένων εργαλείων που θα δουλεύουν για μια μεγάλη μηχανή που δεν ξέρουμε κάν ποιος την ελέγχει... Πολιτικοί, τραπεζίτες, σκοτεινές και άγνωστες δυνάμεις εξουσίας..;;;;
Το σχολείο είναι ιερός θεσμός και θα πρέπει να βγαίνουν "ΆΝΘΡΩΠΟΙ" απο αυτό και όχι ανταλλακτικά...
Thodo L200 Χρυσό μέλος
Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Φύλλο : Ηλικία : 50 Ημερομηνία εγγραφής : 06/12/2011
Υποτίθεται ότι το σχολείο, μας εφοδιάζει με βασικές αλλά και ειδικότερες γνώσεις, ώστε να είμαστε χρήσιμοι άνθρωποι στην κοινωνια. ......Γιατί απο πολύ μικρή ηλικία κιόλας, αρχίζει η εξειδίκευση στις γνώσεις ενώ δεν έχουν δωθεί ακόμη οι βασικές γενικές;
Συγνώμη αλλά απο την παιδεία ξεκινάνε όλα και αυτή ξεκινάει απο το σπίτι και απο το σχολείο. Το σχολείο όπως είναι σήμερα, θα το παρομοίαζα με μια εργοστασιακή μηχανή παραγωγής εξειδικευμένων εργαλείων που θα δουλεύουν για μια μεγάλη μηχανή που δεν ξέρουμε κάν ποιος την ελέγχει... Πολιτικοί, τραπεζίτες, σκοτεινές και άγνωστες δυνάμεις εξουσίας..;;;;
Το σχολείο είναι ιερός θεσμός και θα πρέπει να βγαίνουν "ΆΝΘΡΩΠΟΙ" απο αυτό και όχι ανταλλακτικά...